loading...

سرگرمی ، مقالات مفید و معرفی بهترینها

کسب درآمد کلان از خرید و فروش ویلاها در کل کشور

مجموعه تجاری خدماتی این ویلا چند  با به چالش کشاندن قیمت ،امکانات ،مکان و .... در فایلها اعم از ویلا، زمین، مستغلات، با نظارت تیمهای کارشناسی تعیین قیمت،بحث و مشاوره راجب فایلا که دغدغه در انتخاب بهینه فایل از جهات مختلف همچون قیمت تمام شده فایل،مکان،امکانات،چشم انداز سرمایه گذاری و سایر ابعاد مربوطه ی خرید و یا حتی فروش را برای شما عزیزان فراهم نموده . تا علاوه بر بهینه سازی تمامیه ابعاد عنوان شده در خرید و فروشتان بواسطه ما از تخفیف کمیسینونی نیز بهره مند شید و با کمترین و هوشمندانته ترین قیمت کارا  بهینه ترین فایل را به خرید یا فروش برسانید

youkabed پنجشنبه 17 مرداد 1398 زمان : 14:57 نظرات (0)

طراحی لیوان کاغذی
کاغذ استفاده شده در لیوان کاغذی ، مقوای لیوانی نامیده میشود که درست شده از چند لایه مخصوص دارای پوشش ضد آب میباشد . این کاغذ به خواصی از جمله سختی بالا و مقاومت در برابر خیس شدن احتیاج دارد . مراحل تولید لیوان کاغذی نیازمند دستگاه‌های خاص این پروسه میباشد که شامل شکل دهی غلطکی برای شکل‌دهی رولی مورد نیاز به کاغذ  و حفظ خواص مورد نیاز کاغذ و پوشش دهی پلاستیکی برای لیوان می باشد .
وزن استاندارد لیوان ها 170 تا 350 گرم هست . برای دانستن در مورد بهداشتی بودن مواد لیوان کاغذی از مواد غیر بازیافتی تولید میشود به جز زمانیکه از کاغذ های دو لایه برای نگهداری حرارت که با مواد نوشیدنی در تماس نیست مورد استفاده قرار گیرد .
ظروف یکبار مصرف از چه جنسی ساخته شده اند ؟
ظروف کاغذی ساخته شده از کاغذ گاهی اوقات اندود شده با پلاستیک و موم میباشد تا از سیال شدن و نشت یا خیس شدن کاغذ جلوگیری کند
ظروف کاغذی که در ابتدا از محصولات نفتی تولید شده بودند به دلیل آلودگی زیستی ، متوقف شده و از ظروف با پایه ی گیاهی سلولزی استفاده می شود که قابل بازیافت است .
تاریخچه لیوان کاغذی
لیوان کاغذی وقتی که کاغذ در دو قرن قبل از میلاد مسیح ساخته شده بود ، در امپراطوری چین ثبت شد .
لیوان کاغذی به عنوان  "چیه پی" شناخته و برای سرو چایی در اندازه و رنگ های متفاوت با طرح های زینتی آراسته میشد. مدرک یا شواهد متنی از لیوان کاغذی در توضیحات متصرفات خانواده یو از شهر هانگژو ظاهر شده است .
لیوان کاغذی مدرن در قرن بیستم توسعه یافته است .
در اوایل قرن بیستم داشتن لیوان های شیشهای مشترک و شیر آب مدرسه و بشکه های قطار معمول بود . این منبع های مشترک موجب نگرانی های سلامت عمومی میشد . بر اساس این نگرانی ، لیوانهای با مواد کاغذی شروع به تولید کردند که هم ارزانتر و هم کاملا تمیز در دسترس بودند . همچنین در بیمارستانها به دلایل بهداشتی ، لیوان کاغذی مورد استفاده قرار میگیرد .
تولید لیوان کاغذی
اساسا لیوان‌های کاغذی و نوشیدنی های داغ با هم گره خورده اند . با اضافه کردن مقدار کمی از خاک رس به ته لیوان و چرخاندن سریع آن ، به منافذ دیواره ها نفوذ کرده و باعث ضد آب شدن میگردد اگرچه کمی مزه و بوی مقوا را موجب میشود .
لیوان کاغذی برای نوشدنی های سرد یکسان عمل نمیکند و بسته به چگالش ، اشکال بیرونی لیوان کاغذی را بی ثبات میکند . برای حل این مشکل لایه بیرونی و درونی را با موم اسپری میکنند .
دستگاه طراحی عمومی و طراحی اختصاصی بر روی لیوان کاغذی
برای پرینت شکل و رنگ روی لیوان کاغذی از بلوک های پلاستیکی نصب شده روی سیلندر با رنگ های مختلف استفاده میکنند . منطبق کردن رنگها و پرنینت اشکال پیچیده مشکل بود ولی سیستم flexography  این مشکل را حل کرده و طرح های پیچیده ی عمومی و اختصاصی را میسر ساخته است که برای تیراژ بالای 10000 استفاده میشود .روش dirextxprinting  در تیراژ پایینتر از 1000 مورد استفاده قرار میگیرد .جوهرهای رنگی بهینه شده و پایه های آبی دارند ، سمی و مضر نیستند و از پاک شدن در حرارت های بالا مصون هستند .
لیوان یکبار مصرف
بیشتر لیوان های کاغذی برای یک بار استفاده طراحی شده اند به دلیل اینکه بیشتر کاغذها با پلاستیک پوشش دهی میشوند و کامپوزیت کردن و بازیافت لیوان های کاغذی معمول نیست اما برای موارد دیگری جز ظروف کاغذی بازیافت میگردند . در طبیعت به دلیل پوشش پلاستیکی به سختی تجزیه می شوند .
لیوان کاغذی در برابر لیوان پلاستیکی
لیوان یکبار مصرف در زمان‌های گذشته قبل از اولین لیوان کاغذی ساخته شده بود که در سال‌های اولیه قرن بیستم شروع به کار کرد. هر دو لیوان کاغذی و پلاستیکی کمک به صرفه‌جویی در مصرف آب به دلیل عدم نیاز به شستشو می‌کنند؛ اگرچه تأثیرات آنها بر روی محیط زیست به صورت همه جانبه مثبت نمی‌باشد. هر نوع دارای مزایا و معایبی هستند.
تغییرات گسترده در تولید لیوان‌های کاغذی و پلاستیکی در طول چند دهه گذشته رخ داده است. سازمان حفاظت محیط زیست نشان می‌دهد که تولید کاغذ بیشتر از 300 درصد از سال 2007 نسبت به 1907 افزایش یافته است. بیش از یک میلیون کاغذ در سال 2007 تولید شده که شامل ظروف و لیوان کاغذی است که تقریبا همه آنها دور انداخته شده است. همچنین بیش از 800.000 تن ظروف و لیوان پلاستیکی تولید شده که بیشتر آنها دور ریخته شده است.
یکی از مزیت‌های لیوان کاغذی این است که می‌توانند زیست‌تخریب‌پذیر باشند بدین معنا که در طول زمان تجزیه شده بدون اینکه آسیب به محیط زیست بزنند. به دلیل حجم قابل توجه لیوان‌های تولید شده تأثیر آنها بر روی دفن زباله هم نگران‌کننده است. لیوان‌های کاغذی را می‌توان برای نوشابه‌های گرم و سرد استفاده کرد. اغلب لیوان‌های کاغذی دارای لایه مومی‌شکل برای افزایش دوام آنها هستند اما این مواد ضد آب می‌توانند باعث شوند لیوان‌ها سخت‌تر بازیافت شوند. هر دو لیوان‌های کاغذی و پلاستیکی می‌توانند از مواد قابل بازیافت ساخته شوند که آنها را گزینه بهتری برای محیط زیست نسبت به تولید مرسوم می‌کند. مواد قابل بازیافت باعث صرفه‌جویی در انرژی از طریق عدم نیاز به به دست آوردن مواد خام می‌شوند. بازیافت مواد همچنین مقدار زباله موجود در محل دفن را کم می‌کند.

youkabed چهارشنبه 24 شهریور 1395 زمان : 18:39 نظرات (0)

چرا ظروف کاغذی ؟؟؟
بی شک کره زمین یکی از مهم ترین موهبت های الهی به موجودات ساکن آن است. اما انسان ها با بی توجهی و بی مهری قدم در راه نابودی آن گذارده اند. روزانه میلیون ها تن مواد غیر قابل بازیافت مانند ظروف پلاستیکی و شیشه ای به انبوه زباله های انباشته شده در جای جای کره خاکی افزوده شده و تخریب آن را تسریع می کند.
در این میان استفاده از ظروف کاغذی سال هاست در جهان رواج دارد و نه تنها به طبیعت آسیب نمی زند بلکه با بازیافت صحیح این ظروف نیز می توان از کاغذ آن بارها به اشکال مختلف استفاده کرد و دست آخر نیز به طبیعت باز می گردد.
ظروف یکبار مصرف در دنیای مدرن امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. در گذشته ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشترین مورد استفاده را داشتند و رفته رفته با مشخص شدن مضرات این ظروف بر سلامتی انسان و محیط زیست، این ظروف جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی دادند.
در بین ظروف کاغذی ، لیوان کاغذی پرکاربردترین آنها به لحاظ میزان استفاده است.
جنس لیوان کاغذی
کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی از آن استفاده می شود نوع خاصی از کاغذ است با گرماژ متفاوت و پوششی از پلی اتیلن. این نوع کاغذ در برابر گرما و مایعات داغ مقاوم است. همچنین پوشش پلی اتیلنی لیوان کاغذی نفوذ پذیری مایعات به سطح خارجی لیوان و تاثیر شیمیایی بر مایع داخل لیوان را به حداقل می رساند و روند بازیافت لیوان کاغذی را در طبیعت سرعت می بخشد.
انواع لیوان کاغذی
نوع کاغذ به کار رفته در لیوان کاغذی به گونه ای است که به راحتی می توان هر طرح و نوشته ای را روی آن چاپ کرد. از این رو لیوان کاغذی بر حسب کاربرد آن می تواند عمومی یا اختصاصی باشد.
لیوان کاغذی تبلیغاتی یا اختصاصی  که طرح تبلیغاتی سازمان، ارگان ، شرکت و یا حتی شخص بنا به سفارش بر روی آن چاپ می شود.
لیوان کاغذی با استفاده عمومی که طرح و نوشته سفارشی بر روی آن چاپ نمی شود.
 
کاربرد لیوان کاغذی
همانطور که پیشتر نیز گفته شد لیوان کاغذی  را می توان با طرح های اختصاصی تبلیغاتی یا ساده در رستوران ها، فست فودها، هیئت های مذهبی، بیمارستان ها، اداره ها و سازمان های دولتی و خصوصی ، شرکت ها و همینطور استفاده عادی در منازل مورد استفاده قرار داد.
 
مزایای لیوان کاغذی
مقاوم در برابر نفوذ مایعات به پوشش داخلی لیوان کاغذی
مقاوم در برابر گرما و حرارت ناشی از مایع داغ داخل لیوان کاغذی
قابلیت بازیافت و تجزیه پذیری سریع لیوان کاغذی در طبیعت
قابلیت چاپ انواع طرحهای تبلیغاتی و عمومی بر روی لیوان کاغذی
قیمت مناسب و ارزان آن نسبت به ظروف یکبار مصرف گیاهی

youkabed چهارشنبه 24 شهریور 1395 زمان : 18:38 نظرات (0)

یشنهاد من به شما برای عکاسی کودکتان به شرح زیر است
- عکاسی دوره بارداری
- عکاسی نوزادی
ثبت عکس و فیلم از روز نخست تولد تا دوماهگی کودکتان نیازمند دقت، صبر و ظرافت خاصی است.
هفته های اول تولد دلبندتان بهترین و طلایی ترین روزها برای ثبت تصویر و معصومیت بی نظیر اوست و به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این روزها عکس داشته باشید که در غیر اینصورت در آینده حسرت خواهید خورد.
- 4 تا 6 ماهگی دلبندتان
در این دوره کودکان می توانند روی سینه بلند شوند.
- 8 تا 9 ماهگی دلبندتان
طی این ماهها کودکان بدون کمک می نشینند و می توان از آنها پرتره های ویژه ای خلق کرد.
- 11 تا 13 ماهگی کودکان
تغییرات عمده و سریع کودکان طی این مدت می تواند آلبوم بسیار زیبایی برای شما ایجاد کند.
توصیه هایی جهت عکاسی کودک

سعی کنید روز قبل به مهمانی یا گردش نروید چرا که ممکن است بخاطر بدخوابی کودک در زمان عکاسی همکاری لازم را نداشته باشد.
عکس کودک یا نوزاد را می توانید در آتلیه عکاسی کودک یا در فضای باز عکسبرداری کنید البته می توانید نمونه های عکس آتلیه عکاسی کودک را ببینید و در صورت تمایل از ایده آنها استفاده کنید .
بهتر است که این لوازم را در روز عکاسی با خود به آتلیه ببرید:
چند دست لباس تمیز برای دلبندتان
لباس ست با پدر و مادر ( در صورت تمایل برای تهیه عکس خانوادگی )
کفش های تمیز برای کودک
در آتلیه عکاسی کودک تمام وسایل و اسباب بازی ها برای عکاسی موجود است در اختیار شماست ولی در صورت تمایل شما می توانید اسباب بازی های کودک خود را بهمراه ببرید.

youkabed پنجشنبه 18 شهریور 1395 زمان : 17:15 نظرات (0)

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
در این سایت من مطالب طنز و بهترین محصولات و خدمات رو که خودم شخصا تجربه کردم یا ازش مطمئن هستم به شما معرفی میکنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟